Τα φτερά του Ίκαρου... έλιωσαν!

2007-12-06

Τιμή μου που σε γνώρισα και μαζί σου έμαθα.

Τιμή μου που με δέχτηκες κοντά σου.

Τιμή μου που με εμπιστεύθηκες.

Θα είσαι πάντα κοντά μας.

O μαθητής σου "The CBE"

___________________________________________________________________________________

ΑΝΤΙΟ ΣΚΥΛΕ ΜΟΥ

Σε σκέφτηκα νωρίτερα σήμερα

Αλλά δεν κατάλαβα γιατί.

Βλέπω το πρόσωπό σου όταν την κοιτάζω

Και κάθε φορά κλαίω.

Συχνά ανακαλύπτω τον εαυτό μου

Να την φωνάζω με το όνομά σου. Και εύχομαι

Να ήσουν εσύ κάθε φορά που παίζω μαζί της.

Με βοήθησες στις δύσκολες στιγμές,

Ο Θεός ξέρει ότι ήσουνα πάντα πλάι μου.

Πίστευα ότι φαινόσουν τόσο έξυπνος,

Με τον τρόπο που καθόσουν και κοίταζες.

Πάντοτε με άκουγες με ενδιαφέρον,

Ποτέ δεν έχανες κάποιο πρόβλημά μου.

Και μου λείπει ο τρόπος, που μου έδινες

Ένα σκυλίσιο φιλί στο μάγουλο.

Ξέρω ότι έχεις φύγει πια, παρόλο

Που μου είναι δύσκολο να το δεχτώ.

Ότι δεν θα ξανάρθεις όταν σε φωνάζω,

Πάντα θα είμαι μόνος μου.

Ξέρω ότι δεν με άφησες εντελώς μόνο,

Μου άφησες ένα κομμάτι σου. Και, πάντα

Θα θυμάμαι πόσο πολύ με αγαπούσες,

Και τα πράγματα που έκανες από αγάπη.

Είναι δύσκολο για μένα να μην σου δίνω

Πια μπισκότα. Και είναι δύσκολο για μένα

Να πω αντίο, γι' αυτό, αναπαύσου εν ειρήνη,

Σκύλε μου και Φιλαράκο μου.

Αραχωβίτης Γιάννης

© Canine Healing Europe, διατηρούνται όλα τα δικαιώματα
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε